mandag 12. mars 2012

Hadde vært kjekkt


Prøver å blogge fra telefonen min, men det er ikke så enkelt gitt. Ikke mulig å legge til bilder i alle fall, så det får komme senere. Å hoppe på neste linje er heller ikke mulig, så da får det vare bli slik. Tenkte jeg skulle vise frem den nye verandaen. Jobbet med den i sommer, og resultatet ble da riktig så fint synes jeg. Til tross for gubbens forslag om å dele gulvet opp med både flis og plank. Jeg var jo litt skeptisk til det. Men å lage spisebord av gulvbordene fikk han ikke lov til:) Ikke fordi at det ikke blir fint, men jeg orker ikke bord med få mye sprekker og groper i. Huff for en jobb å vaske av a gitt. Nei, jeg stemmer fortsatt for den gamle døra jeg brukte som bord i party teltet i sommer med en glassplate på, selv om det kanskje er litt oppbrukt idè nå. Jeg synes den er så fin, og det er jo sjel i den. Verandaen i år skal preges av duse pastellfarver som allerede er kjøpt inn. Gleder meg virkelig! Ha en flott dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar