torsdag 14. juli 2011

Prosjekt hundehus

Enya er verdens beste hund! Hun koser seg virkelig i hagen om dagen. Kan ligge hele på plenen og sløve fra morgen til kveld. Derfor har vi snakket om at hun kanskje burde hatt et eget hundehus. Ettersom hun nå har en del forkalkninger i ryggen bør hun ha noe varmt å ligge på til høsten om hun skal være ute.
Jeg har sett på litt av det som finnes. Hva med dette funkishuset?


Eller denne fine borgen?Kun det beste er bra nok for Enya. hunden til Paris Hilton har jo dette huset:
Men jeg tror nok at dette er min favoritt. Se på hundegården på venstre side. Eller kanskje det blir prosjekt nytt hønsehus i stedet:)
Dette er også veldig fint da. Egen veranda må hun jo få. Skulle bare mangle synes jeg.
Men jeg får se om jeg kan finne et på finn.no kanskje og pynte litt på det. Eller så er jo Lars veldig flink med saga. Han har jo tross alt kjøpt alt som finnes av verktøy nå, så det er vel ingen snekker som har noe dårligere tror jeg.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar