lørdag 19. februar 2011

Jeg vil snart vaske...



kopper og kar i den fine vasken min:)
Jeg ser på den hver dag, for den ligger rett foran tvn i stua foreløpig. Ettersom det tar veldig lang tid med en spesialbestillt benkeplate på kjøkkenet så får vi ikke montert den på 6-8 uker eller noe. Må nok bare smøre meg med tolmodighet å benytte vasken på badet fortsatt.



Denne type vask har blitt veldig populær og kalles nå for bloggevasken ettersom den er veldig i ilden i interiørblogger. Men se så fin den er også da!
Den går også igjen i mange annonser for nostalgiske kjøkken. Jeg elsker kjøkken fra Kvanum og spesiellt det lyse blå de har.Men der gikk visst grensen her i huset. Kunne jo ikke ha lyse blått må skjønne:)
Jeg fikk ikke lagret bildene på det kjøkkenet, men du kan se det her på Vi i villa Ordentlig lekkert!







Jeg synes lyse blått/grått er veldig fint både på innredning og på veggen i et nostalgisk kjøkken. Men her er alt blitt hvitt nå, og jeg synes det passer bra også. Tror ikke kjøkkenet blir så værst når det er ferdig.



Vi har fått på knotter og lister så nå mangler bare benkeplaten og kjøkkenkran. Her er planen jeg har for den;)


Men den må være i krom og ikke gull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar