mandag 14. februar 2011

Lys:)



Etter en en helg med skikjøring i strålende vær i Trysilfjellet stoppet vi innom Løiten lys på Løten. Det måtte riktignok mye overtagelse til for å få med mannfolket inn hvor han mener det bare er "poppel". Han hadde overraskende aldri vært inne i brenneriet og fikk seg en opplevelse der. Jeg husker selv hvordan oplevelse det var første gangen jeg var der. At man kan lage så mye rart av lys.
Jeg skriver ikke fint, ettersom det er et fåtall av lysene som er min smak, men det er jo utrolig hva de lager der av talg/stearin.




Elg i solnedgang slår aldri feil










Oppe var det kommet mye mer enn hva det var sist gang jeg var innom. Her var det flere rom og "grotter"




Disse lyktene synes jeg var veldig fine

Og disse kunne jeg tenkt meg noen av, men jeg synes nok at 149,- for et kubbelys er litt i overkant. Tror jeg holder meg til mine fra Ikea jeg og dekorerer de med servietter:)

Jeg synes de har mye fine utstillinger, men samtidig så savner jeg litt mer temaer som er inn nå og kanskje litt ekstra interiør artikler som lykter, lysestaker, fattigmannssølv osv. Jeg tror de kunne øket mersalget på det.Så stor butikk, så mye varer og så poppelintresserte kunder som oss (les meg) men lite varer kjøpt. Men det er turen verdt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar