onsdag 9. mars 2011

H&M åpner interiørbutikk


Nå blir det endelig mulig å handle hjemmetekstilproduktene fra H&M Home andre steder enn på nett. I morgen åpner H&M sin nye flaggskipbutikk i Bogstadveien i Oslo, og i den fem etasjer store butikken blir det en egen H&M Home-butikk i fjerde etasje.Jeg lurer jammen på om jeg skal ta meg en tur å kikke. Fra før har H&M Home butikker i Stockholm, Helsinki, København, London og Amsterdam.

Jeg var en rask tur innom noen butikker etter jobb i går for å se etter påskepynt. Selv om vi er borte store deler av påsken er det koselig å pynte litt. Og det har jeg planer om å begynne med nå faktisk. Så nå blir det pannekaker, omelett, vaffler, pai osv. fremover så det blir noen egg å pynte med:)
Det er jo ingen butikker som har noe påskepynt. Er ikke det litt rart da? Før jul starter det jo tidlig, og det er da ikke så lenge til påske eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar