fredag 14. oktober 2011

Nytt familiemedlem

Tiden flyr. Masse har blir gjort i sommer på hus og hjem, og jeg må si at været ikke akkurat har vært samarbeidsvillig ift.maling utendørs. Men vi har da kommet oss avgårde fordet:)
Prosjekt hundehus og hønsehus ble visst satt på vent. Jeg fikk nei fra samboer når det gjelder høner, men jeg gir meg ikke så lett. En dag skal det kakkle rundt veggene her. Og det er ikke bare meg:)
Men et nytt familiemedlem har alikevel kommet i løpet av høsten. Jeg hentet henne på Raufoss 14.september. Navnet er: Hunting A Dream, eller Hunti som hun kalles.
En spesiell rar og søt hest på 5 år av rasen fullblods. Bilde er av forrige eier på feltrittbanen.

1 kommentar:

  1. Hei Sandra! Så moro å se framgangen hos dere. Vi tittet innom for en tid siden, men da var du ikke hjemme. Men vi fikk en omvisning, og jammen blir det fint!! Likte spesielt godt den døra du har forvandlet til en fin sengekant :) du er utrolig kreativ. Å gratulerer med nytt familiemedlem!
    Hilsen Lisbeth N (på Hamar)

    SvarSlett