torsdag 22. juli 2010


Vi reiste på ferie til Vadsø med familien helgen 8-11 juli. Etter litt prat med pappa kunne vi legge inn budet på huset.


Vi fikk sendt budet inn fra Dnb nords lokaler i Vadsø og var veldig spente etterpå. Vi hadde fått en forståelse for at dette huset skulle vi få på første bud fra megleren (men det er vel gjene slik de er). Budrunden var i gang, og vi måtte gi oss når vi hadde gått 150 000,- over det vi egentlig hadde i budsjettet.
Det var to som ble litt deppa resten av den dagen, og det var bare å begynne å kikke litt rundt på andre aktuelle prosjekt.
Jeg hadde med telefonen min med meg hele tiden, for jeg hadde en forhåpning om at megleren kom til å ringe opp igjen og fortelle at vi fikk huset alikevel. Men det gjorde han selvfølgelig ikke.

Da vi reiste hjem til Oslo på søndag måtte vi bare ta en tur innom huset for å se hva vi hadde gått glipp av. Slekten hadde vi med også. De var alle enige om at der var det mye jobb.

Vi reiste for å se på et annet hus på Råholt. Det var ferdig ribbet innvendig og klart til å bygge opp igjen. Men tomten her var slett ikke så koselig som i Teieveien og innflyvningen til Gardermoen gikk rett over.

Jeg sendte inn en henvendelse til megleren dagen etter for å høre om vi kunne komme å kikke litt inne også. Ikke noe svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar