tirsdag 26. april 2011

Ja, hva kan man si...



Er i New york!!! Har aldri gått så mye i hele mitt liv. Gårsdagen har nok vært Prøysenmarsjen x 2 ivertfall.
Etter at jeg hadde kommet frem til hotellet i 16 tiden tenkte jeg at jeg skulle ta en tur ut i Central Park. Kjøpe noe å spise og ha en liten picnik. Men jeg gikk og gikk. Det var jo så mye å se på! Det merkelige var at man føler at man har vært her mange ganger før, jeg visste akkurat hvor jeg skulle gå for å finne frem. Har jo sett byen på film så mange ganger:)

Jeg gikk rundt hele parken og selvfølgelig i parken. Skikkelig koselig med et slikt sted midt i den travle byen. det var fullt av mennesker over alt, og jammen er folk flinke til å trene her. Inntrykket av alle de tykke amerikanerene gjelder nok ikke i denne byen. Her løper de, trener joga over alt.

New York er full av hunder. Og folk går ikke med bare en hund, men 3-4-5 stykker. Og hundene ser ut til å trives bra. De møter jo andre hunder på hvert et hjørne og kan løpe fritt i parken mellom 21-07.

Er nok en del hundeluftere i denne byen vil jeg tro.

Etter all den gåeingen i går kunne jeg nesten se meg selv bli smalere og smalere rundt magen i butikkvinduene jeg gikk forbi. Lite mat ble det også. Men jeg fant til slutt en mexicansk restaurant rett utenfor hotellet mitt som serverte en nydelig filet mignon med ost. Nam nam.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar