tirsdag 26. april 2011

Og vi gikk og gikk...


Hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle gå så mye i dag, så jeg tok på meg sko med litt platå. Men så fort man kommer ut på gata så ser man noe spennende, så går man dit, og sånn går egentlig hele dagen:) kroppen min stivner nå helt om jeg setter meg ned et sted, så det er bare å holde det gående.God grunn for å hoppe innom en Shape ups butikk og gjøre et kupp på sko som slanker deg og bygger muskler når du går:)300,- betalte jeg for de. De koster 1100,- hjemme. Da er det bare å vente på resultatet.
Lurer på om The naked cowboy bruker slike? Jeg "datt borti" han på Times Square i dag:):)

Times Square var en opplevelse. Og i det fine været som har vært i dag ble det mange fine bilder.


Huff, tar alt for lang tid å laste ned bilder til bloggen nå, så jeg tror jeg gir opp. Skal prøve igjen i morgen, for jeg har jo så mye bilder fra dagen i dag. Det ble en tur opp i empirestatebuilding også. Jeg var i 102. etasje:)

Tror jeg tar natta nå jeg...

1 kommentar:

  1. hehehe så morsomme bilder av deg og cowboyen :)du slike sko vil jeg også ha :) kanskje du kan kjøpe med et par til meg? da hadde jeg blitt glad. kan sette over penger til deg :)kos deg videre snuppa

    SvarSlett