tirsdag 28. juni 2011

I dag er dagen for å være effektiv


I går var den store avslappningsdagen. Eller rettere sagt halve dagen var avslapping. Jeg dro meg lenge i senga, koste meg med kontorarbeid og sovnet en litten dupp på sofaen. Så kom energien etter det:)

Det ble rydding av soverom, støvsuging, pakket bort klær, fant frem klær og det rommet som til nå har blitt brukt som lager ble ryddet opp i. Så nå ligger verktøy sortert i egne kasser. Fint kan man ikke si at det har blitt ennå men...bedre.

I dag tenkte jeg at jeg skulle være effektiv å prøve å få pusset opp det gamle tørkestativet ute i haven. Jeg har kjøpt ny snor, og ettersom det er av tre så skal det males hvitt.

Satt og drømte meg bort i gamle kommoder og skap på finn.no i går, og fant noen fine gamle skatter. De er sikkert allerede solgt, men jeg skal gi et forsøk. Da får sengetøyet og allt kontormateriell forhåpentligvis nytt hjem i løpet av uka.
Blir det fangst...blir det bilder:)

Ha en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar