torsdag 10. februar 2011

Antikvitetskupp!


I dag har jeg vært en tur hos aktikvitetshandleren her borte. Det finnes ikke så store utvalget av butikker her jeg bor om man trenger noe, men norges største antikvitetsforretning Olemann ligger rett borti gata her.

Jeg tok egentlig turen for å finne et norgesglass til, og en bolle som jeg hadde tenkt til å ha en blomst i. Men se hva jeg fant, de er bare så fine!

Fatet kostet 100,- Bollen 75,- og Sausenebbet 150,- jeg fikk to norgesglass på kjøpet.

Dette komer til å passe veldig fint sammen med de nye blåmønstrete sakene som kommer fra Greengate.

Som disse forklene

Eller disse servietene

Det var ikke et skår som hadde falt av på noen av delene



De hadde også 6 middagstallerkener i samme typen, men jeg kjøpte ikke de. Får se hva jeg gjør med det senere. Hadde vært veldig fine i tallerkenhylla men...

Jeg kjøpte også noen heklede brikker som jeg har store planer om å bruke når jeg skal begynne med gardinene i huset her. Det tar nok litt tid før vi har vinduer ennå, så jeg gjemmer de i en skuff enn så lenge. Da er det like artig å ta de frem igjen senere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar