torsdag 24. februar 2011

Baller i luften


Man føler seg litt kokt i hodet om dagen. Er så mye man ønsker å gjøre og så lite man får gjort liksom. Og jeg er ekspert på å "spore" av når jeg har mye å gjøre. Som nå feks. Jeg og Cathrine har nå sittet en halvtimes tid å diskutert bloggene våre og forandret litt på tekst, utforming osv. Det er jo så artig å holde på med dette også selv om man har en haug med jobb som venter. Nå skal jeg virkelig skjerpe meg! Med 3 dagers instruktørkurs i helgen har jeg fortsatt en del igjen å forberede, og man kan ikke komme uforberedt.

Jeg var en gang hos en klarsynt dame som fortalte at hun kunne se at jeg hadde så mange baller i luften, men ikke klarte å fange noen. Akkurat slik føler jeg det nå. Jeg ser all verdens baller i alle farver over hodet mitt. Noen har jeg faktisk fått tak i, noen har sprettet ned på bakken og opp igjen, og noen ble liggende på bakken:) Man tenker alltid at bare jeg får gjort ditt, og bare jeg får gjort datt så blir alt så mye bedre. Men det gjør jo ikke det. Man må bare ta seg sammen og fordele litt oppgaver tror jeg. Og det er målet mitt på søndag. Da er det personalmøte og de ansatte skal få overta litt av ballene. Nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar