lørdag 8. januar 2011

Da er veggskapet på plass...

Og her er resultatet.





Jeg brukte hele dagen i går på å pusle og ordne litt i huset. Synes det går litt tregt med bygging osv.om dagen, så for å få det litt mer hjemmekoselig så syntes jeg det nå var på tide å få noe opp på veggene.

Det merkelige med mannfolk er at de ser jo ingenting!!! Her har jeg fikset og ordnet hele dagen og det eneste kommentaren jeg får etter at jeg har hentet han og 3 kompiser fra fest og ikke fikk lagt meg før 04.30 er: Har du ikke støvsuget? Jeg måtte virkelig peke på det jeg hadde gjort. De har vel kanskje ikke akkurat den samme interessen for puslerier slik som oss damer, men alikevel. Kunne vært hyggelig med litt tilbakemeldinger da. Jo, fikk forresten en: Den klokka passer IKKE der.
Jeg har hengt opp den store nostalgiske klokken på kjøkkenet over tallerkenhylla. Legger ut bilder senere.

I dag bærer turen til Ikea, Living og Obs bygg. Skal prøve å få samboeren med på å titte på ny spisestue.
Også var det dette ovn prosjektet. Vi må ha en skikkelig ovn nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar