fredag 28. januar 2011

Snart påske?



Det har vært strålende vær her på Romerike de siste dagene, og selv om det er veldig kaldt, helt ned til 16 minus så får man litt påskefølelse.
Påskeliljene på kjøkkenet har begynt å springe ut, og noe av snøen ute har smeltet bort på de dagene som det har vært varmt.

Jeg har allerede begynt å tenke på påskepynten. Selv om vi ikke er så mye hjemme i påsken så kan man vel pynte litt? Skal begynne i gooood tid:) Om man skal pynte egg så må man vel tenke på det på søndagsfrokostene fremover. Bare blåsing og ingen kakking.

Jeg husker at jeg har noen fine påskeegg liggende nedpakket på loftet, jeg har jo liksom ikke fått pyntet så mye i den gamle leiligheten akkurat så det blir spennende å se hvordan de tar seg ut. Ellers så har jeg allerede invistert i nye eggeglass fra Greengate, he he, kremt.

Jeg fikk spark på bursdagen min av samboeren. Den luften jeg sammen med hunden 1 time i solen i går. Da fikk jeg sett litt av hvordan det ser ut på toppen av åsen. Der var det mange fine hus!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar