mandag 10. januar 2011

Har vært en tur på Ikea i dag igjen...



Skulle hente en kurvstol for søstern som de ikke fikk plass til i bilen sin på lørdag. Benyttet da anledningen til å kjøpe hyller til kjøkkenet. Fant de ikke sist og det var ikke så rart for de var ikke nede lenger. Mener å huske at hyller og knekter var nede før.
Jeg letet meg frem på skjermen nede å fant plassen de lå lagret. Men selvfølgelig hadde de ikke de hylleknektene jeg skulle ha i hvitt. Jeg endte opp med å kjøpe 12 i trehvit, så får jeg ta pirkejobben selv. Da blir det hyller oppunder taket på kjøkkenet og på kjøkkenbenken etterhvert om jeg synes det passer der.

Har letet etter et oliventre en stund, men finner liksom ingen under 700-1000 kr. men på Home and cottage hadde de et lite til 169,- også hadde de 20% på hele butikken. Hvilket kupp! :) Litt mindre enn hva jeg hadde forestilt meg, men det blir veldig fint i trappen tror jeg når den er ferdig. Akkurat nå er den ikke så delikat i orange.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar