mandag 17. januar 2011

"Ny" spisestue

Hadde tenkt at jeg skulle lage et spisestuebord selv, men etter at jeg hadde prøvd meg frem litt fant jeg ut at det ble litt omfattende så jeg begynte å lete litt på finn.no om jeg kunne finne ivertfall et understell jeg kunne bruke. Jeg fant et som kunne blitt fint, men det var noen som skulle komme å se på det så eieren skulle gi meg tilbakemelding når de hadde vært der. Og de hadde tydeligvis også planer for bordet så da satt jeg der uten.
Etter og ha tittet litt mer samme kveld kom jeg over en ny. Riktig nok en del dyrere, men denne var jo veldig fin. Jeg sendte eier en melding ettersom klokken var halv elleve på kvelden, men regnet egentlig med at den var solgt ettersom jeg ikke hadde vært "på hugget" når den kom ut på nett. Klokken 00.10 fikk jeg melding tilbake at det bare var å komme og se:) Da var jeg ikke sen og be nei, og nå står den i stuen vår:) Planen var og male den hvit slik at det ikke skal bli så tungt inntrykk, men jeg synes egentlig den er litt fin mørk også jeg da. Bordplaten blir ivertfall værende som den er.

Stolene har slitte/røffe skinnseter.

Krone fra A-møbler, duk laget av svigermor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar