onsdag 26. januar 2011

Så stolt som jeg er...



Endelig er sengegavelen min ferdig! Jeg har vasket, pusset og brukt 3 strøk med gulvmaling. Enda så er det litt som lyser igjennom om man står med lupe, men det får så være.
Gubben har vært veldig skeptisk til om dette kom til å bli fint og selvfølgelig så har han hatt sine meninger underveis om hvordan stativet bak skulle være, men jeg har bare kjørt på med mine planer he he Og så ble det bra også:)

Sengegavelen er nå plassert bak senga på englerommet.


Slik så den ut før jeg begynte å "ødelegge" den gamle stilen



Jeg hang opp disse søte englene ved siden av sengen. De har jeg kjøpt hos Gave og interiørgleder på Hamar før jul.



Ettersom jeg hadde så mye energi i går (Må ha vært den nye Burn energidrikken jeg fikk)laget jeg noen fine englelys til å ha i de fine englelysestakene:)

Disse er laget ved hjelp av servietter, bakepapir og et strykejern




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar